Thursday, September 27, 2012

My Payot - Jour

janetaliriza.blogspot.com

Payot, Fransiz üretimi yeni nesil bir cilt krem serisi. Bu seri, emülsiyon, gün kremi, tonik, gece kremi, göz roll-on'u ve maske'den olusuyor. Isminden de anlasilacagi üzere, denemem icin gün kreminden gönderildi bana. 

Kremin rengi tam beyaz degil, hafif turuncumsu. Kivami cok yogun ve yagli da degil. Su bazli ürünleri severek kullaniyorum. Cildim icin senelerdir Clinique kullaniyordum. Malum, kokusuzdur o. Bu krem hafif parfümlü. Hatta kokusunu da Clinique - Happy parfümüne benzettim. Optimal düzeyde nemlendiriyor.

Üzerinde, vitaminlerini acai cileginden ve goji cileginden aldigi yaziyor.

Prospektüsüne icindekiler icin baktim. Ilk üc katki maddesi su, gliserin ve 'butylene glycol'. 

janetaliriza.blogspot.com
Sevgiyle kalin
Janet

No comments:

Post a Comment