Saturday, September 15, 2012

Ece Ajandasi (Vol.3)




Iki yil icinde ne cok degismis el yazim!  Ne cok alinti yazmisim icine! Ne cok liste yapmisim!

Ordan burdan okudugumu not etmisim icine. "Türk&Hint $amanizmi" hakkinda not almisim ya hu!!!

Ki$ilik hedefleri koymusum kendime bir de. 
Varmak istedigim noktaya ya anca bir arpa boyu yaklasabildim ya da onu bile basaramadim.

Bir bu listeye bir de bugünkü 2012 model kendime bakinca sunu anliyorum: Yeni huy/aliskanlik kazanmak, var olan bir huyundan vazgecmekten daha kolay.

Kendime eklemek istedigim aliskanliklari kismen (1%) eklemisim. Birakmak istediklerim iste yerli yerinde.

Mesela hedeflerden biri dedikoduyu tamamen birakmak. Ayol ne mümkün? (Güldünüz degil mi? Haklisiniz ne diyeyim.) Yalniz tek bir fark var. Simdi dedikodu etmek eskisi kadar siradan bir aktivite degil. Bir level atlamisim. Önce edip sonra pisman oluyorum. 

Ajandam bütün toyluklarimi sineye cekmis. 

Bu arada bu Ece Muhtirasi benim en sevdigim model. Kenari altin yaldiz, lastikli, kirmizi deri. 
Boyu da cantada tasimak icin ideal. 

Bu sene kullandigim da büyük ama kapasitesi enfes. 

Sanirim 2013 icin büyük boy, kenari yaldizli derisi yesil olanindan alacagim. 
Türkiyem'e vasil olabilirsem tabii.
*firk*

Sevgiyle kalin,
Janet.

No comments:

Post a Comment