Saturday, September 29, 2012

Forma Cent - Bio Shake

janetaliriza.blogspot.com
Bu ürün zannediyorum ki artmakta olan Duka Diyeti trendinin bir neticesinde gelistirilmis. Ekolojik bir protein icecegi. Ögün yerine tüketilebilecegi yaziliyor. Ekolojik proteinler, yogurt ve bal karisiminin toz haline getirilmesiyle imal edilmis.

Hazirlamak icin, 25 gram olarak paketlenmis porsiyonu 2,5 gram (ekolojik) aycicek yagi ve bir bardak su ile karistiriyorsunuz. 

Lezzeti ahim sahim degil, kötü de degil. Yani icilecek kadar bir tadi var iste. Bal tadini arada aliyorsunuz, lezzeti o artiriyor. Icine hicbir tatlandirici katilmamis.

Kas artirmayi hedefleyen spor protein iceceklerini markette görüyordum. Bunun üzerinde kaslar ya da spordan söz edilmiyor. Zayiflamak ve formda kalmak anafikri empoze ediliyor, daha ziyade.

3 cesidi var: sade, vanilyali ve cikolatali.

janetaliriza.blogspot.com

Üzerindeki besin degerlerine göre, 1 porsiyonda 222 kalori, 21,5 g protein, 20,3 karbonhidrat ve 5,4g yag var.

Diyet yapmayi hic sevmiyorum, tesebüs dahi etmiyorum. Hele ki ögünümü bir bardak icecege degismek gibi bir niyetim hic yok.

Kullanmadan önce bence biraz daha arastirilmali.

Sevgiyle kalin!
Janet

No comments:

Post a Comment