Sunday, September 9, 2012

got2be - Glättungsspray


Schwarzkopf Firmasi'nin incelik gösterip denemem icin tam boy olarak gönderdigi got2be Glättungs-spray yani düzlestirici spreyi denemeye firsatim oldu.

janetaliriza.blogspot.com
Ürünün iddiasi, düzestirdiginiz saclarinizi 4 gün boyunca, ya da bir sonraki yikamaya kadar korumak. 

Havlu ile suyu alinmis, nemli saclariniza püskürtüp, esit dagilmasi icin saclarinizi tariyorsunuz. Daha sora fön ya da düzlestirici kullanarak sekillendiriyorsunuz.

Eger saclariniz inatciysa ya da kivirciksa, tam fönleyeceginiz tutama bir fis daha sıkıyorsunuz.

Gelir gelmez denedim ben bu düzlestirici spreyi. Gercekten de, normalde geceleri bozulan fönüm ertesi güne nispeten muntazam kaldi. Sakaklarim kolay terledigi icin en cok sakak saclarimin fönü bozulur. Oraya cok etki göstermedi bu sprey dolayisiyla. 

Ayrica, 4 gün boyunca ayni saclarla gezmedim, ikinci gün yikadim. Ama ikinci günü de ayni fönle gecirmis olmak bana güzel bir pratiklik sagladi. 

Önerebilecegim bir ürün, deneyebilirsiniz saclarinizi fönlüyorsaniz.

Sevgiyle kalin,
Janet.

1 comment:

  1. Ben saclarima surekli birseyler yapiyorum. Dalgali da oldugu icin deneyebilirim aslinda. John Frieda'nin da var benzer bir spreyi. Eger deneyip karsilastirma firsatin olursa merakla okurum! Tesekkurler..

    ReplyDelete