Monday, September 10, 2012

John Frieda - Tägliche Wunderkur

Aslinda sadece test etmem üzere gönderilen ürünleri deneyip yazayim diye düsünmüstüm. Sevgili Koko, J.F.yi da yaz demis, ben de seve seve giristim. El yordamiyla mini bir yorum yapayim.

Öncelikle ürün bu: 


janetaliriza.blogspot.com
John Frieda - Frizz-Ease: Tägliche Wunderkur mit Hitzeschutz. 
Ürünün iddiasi, kuru, hasarli ve yipranmis saclari besleyerek kiriklara karsi korumasi, saca ipeksilik ve kolay taranirlik kazandirirken termal koruma da saglamasi.

Saclarim ince telli oldugundan yikandiktan sonra cok güzel yumaga dönüsüyorlar, taramasi da cok güc oluyor.O yüzden havlu ile islakligini alip önce bununla spreyleyip ondan sonra tariyorum saclarimi. Nispeten kolaylastiriyor. Bol bol düzlestirici kullandigim icin muhtemelen yaniyordur da saclarim. Isi korumasi olmasini da o yüzden ayrica sevdim.

Sanirim olmasa da olur bir ürün. Saclarimi onsuz da tarayabiliyorum neticede. Yalnizca hafif bir kolaylik getiriyor isleme. Ben Müller'den aldim. DM'de ve Karstadt'ta da var. Sanirim satilmadigi nokta da yok zaten.

Got2Be'nin özelligi düzlestiri olmasi, bunun özelligi ise günlük bakim yapmasi, taramayi kolaylastirmasi ve isi koruma özelligi. 

Glisskur Silk Gloss da güzel bir üründü. Fiyatini animsamiyorum ama J.Frieda'dan her halükarda daha ucuz, sactaki sonucu ise daha etkindi. Kokusu da fena degildi.

Böyleyken böyle.
Sevgiler,
Janet.

3 comments:

  1. Supersin Janet! Bu hizda bir yanit almayi beklemiyordum dogrusu...
    Ben bu serinin sampuan ve sac kremini kullaniyorum bir arada ve gayet memnun oldugum icin bu urunu de merak ediyordum. Ama anlasilan cok da benim istedigim duzlestirici ozellikte degil.
    Tesekkurler! Eline saglik!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Sampuana ayri sac kremine ayri zaman mi? Bittim sabununu dene!" Frieda'nin sampuani, dedigin gibi sahbaz! Kremini kullanmadim ama öyle ki bu sampuanin yaninda kreme ihtiyacim olmadi. Bitince yenisini almadim. Tüketime aciktirdin beni Koko! Alayim madem :))

      Delete
    2. hahaha! Madem sen oneriyorsun sabunu :)
      Sac kremini de al kesinlikle Janet- sac kremi de ayri sahbaz! Beraber harikalar yaratiyorlar :)

      Delete