Friday, September 14, 2012

Ece Ajandasi (Vol.2)

Belki hatirlarsiniz, daha önce de Ece Ajandasi hakkinda bir yazi yazmistim (burada.) 

Hicbir gün yanimdan ayirmadigim anahtar, cüzdan, telefon gibi nesnelerin yaninda yer alir Ece Ajandam. Akil hocamdir, bellegimdir, bazen sirdasim ve rüya tabircimdir.

Kütüphaneme sözlük almak icin gittim ama 2010 ve 2011 yillarinda kullandigim Ece Ajandalarimla döndüm. 

2011 ajandasinin yapraklari arasinda gezindim biraz. Gecen sene bugün ne yapmisim diye baktim. 



janetaliriza.blogspot.com
Su anda görüsmedigim kimselere dair notlar buldum. Kimiyle yollarimizi bilerek ayirmisiz. Kimileri de belirli bir amac icin yollarin kesistigi, sonradan alis-verisimiz bittigi icin uzaklastiklarimizmis.

Saat 9'da kahvalti icin bulusmalar, ögleden sonra bilmemne dairesine yapilacak evrak teslimleri. Türkiye'de bulustugum dostlar, yemek tarifleri, alis-veris listeleri, mukayese icin not alinmis markalar-fiyatlar, önerilen kitaplar, akla gelen parlak (!) fikirler.

Gördügüm ve unutmak istemedigim rüyalarimi da kaydediyorum ben ajandama. Yalniz mahremdir rüya. Istemem kimseler okusun. O yüzden Osmanlica yaziyorum rüyalarimi. Bir iki tanesini okudum. Okuyunca hatirladim da! Kimine mana verdim, kimine "o zaman sundan endise ediyordum, ondan öyle görmüsüm" dedim.

Minicik boyuna bakmadan "ben senin hayat hikayenin bir parcasiyim Janet Hanim!" diyor ajandam.

Hakki var.

Moleskine, Ece Ajandasi'nin eline su dökemez azizim. 

Sevgiler,
Janet. 

No comments:

Post a Comment