Friday, September 7, 2012

Komsunun Komsuya Ettigi

Gece saat 1'e geliyordu, evimin kapisini kilitlemek üzere anahtarligi elime aldim ve bisikletimin üzerinde durmasi gereken kilidin de anahtarligimda asili oldugunu fark ettim. Hic üsenmeden hemen ayakkabilarimi giydim, kapiyi actim... Kapimda dev bir karalti. Anlik bir korku yasadim. Sonda kapimi dis dünyaya kapayan bu karaltiyi biraz ittim. Güclükle de olsa devirmeyi basardim. 
Sevgili komsularim Peter, Ben ve Simon hic üsenmeyip koca bir yatagi "saka olsun diye" kapima yaslamis, arkasina da bir sandalye koymuslar.

Ha bir tek bana mi yapmislar? Hayir. Yan komsum Ivone'un kapisinda da benzer bir konstrüksüyon vardi. Derhal fotografladim:


janetaliriza.blogspot.com
Elbette intikamsiz kalmayacakti bu saka. Üzerine basildiginda patlama gibi büyük bir ses cikaran, burada "knallerbsen" diye bilinen mini saka patlayicilarindan ismini yukarida saydigim üc elemanin paspaslarin altina yerlestirdim. Sabahin nurunda evden cikmak üzere adim attiklari anda #!# BAAAAAAAAAAM #!# 

Orada olup o ani paylasamadigima üzgünüm.

Yasasin bos isler!

Sevgiyle kalin,
Janet.

No comments:

Post a Comment