Sunday, July 1, 2012

Posta Kutusu Sürprizi!


Bundan iki ay önce yarışmaya katılmış, ilk bir iki turda sıralamaya girdikten sonra gerilemiş ve sonunda zaten pes etmiştim… Derken efendim, dün posta kutumda bu yarışmayı düzenleyen havuzdan bir zarf buldum. 

Merakla açtım veeee BİNGO! 

Katılım ve efor için teşekkür etmişler, bir de havuz davetiyesi iliştirmişler yanına.



janetaliriza.blogspot.com


Almanya’da olduğumu unutarak sevindim bir an. Hemen açıklayayım bunu.
Bugün Temmuz 1.  Yazın göbeği.

Dün gece yüreklere korku salan korkunç bir fırtına vardı. Camlarımız zangır zangır titredi, gök bir başka gürledi, çatılardan damlardan olmadık gürültüler işitildi; dallar, bitkiler, nesneler savruldu durdu oradan oraya.

Sebastian kahramanca kendini dışarı atıp çakan şimşekleri fotoğraflamış. İşte onun karelerinden biri: 



janetaliriza.blogspot.com



Şu an sabahın 10’u. Fırtına dindi ama hava kapkaranlık, yağmur zaman zaman şehri yıkayıp geçiyor.

Sözün özü, havuz macerası bugünlük suya düşer. Elimde tam âsude pazar gününe layık bir hikâye derlemesi var. Bitirince onu da burada kayda geçireceğim muhakkak.

Şimdilik iyi pazarlar, sevgiler.
Janet


Not: İnce Memed’in Almanca versiyonunu almıştım kütüphaneden okumak üzere. 3 gün içinde kaptırdım kitabı. Yabancılar arasında meğer ne popülermiş! Okunsun madem. Seve seve verdim kitabı taliplisine. Bakalım ne zaman geri gelecek.

No comments:

Post a Comment