Saturday, July 14, 2012

Frida Kahlo ve Mentollü Bonbonlar

janetaliriza.blogspot.de
 Münih Havaalani'ndan hediye olarak gelmisti bu Kahlo baskili kutucuk. Kutucuk diyorum, zira bir kibrit kutusu büyüklügünde. Üzerinde Kahlo'nun 1947'de yaptigi otoportresi var. Bu resim "Self-Portrait with Loose Hair" diye biliniyor. Geldiginde de icinde mentollü bonbonlar vardi. Ben de bittikce yenilerini ekliyorum. 


janetaliriza.blogspot.de

Keske bu yetenekli Meksikali'nin 20nci yüzyilin ilk yarisinda yaptigi renk renk degisik fonlar üstüne oturttugu canim portre ve otoportrelere daha sık baksam.

Maymunlu olan oto-portresi benim favorim. Siz hangisini en cok seviyorsunuz?

Sevgiyle kalin,
Janet.


1 comment:

  1. Mentollu bonbon yemenin en şIk hali :)

    Ben sanatla pek ilgili degilimdir ama gecenlerde Hurriyet Pazar'da gordum Frida'nin tablolarindan birisini ve cok ama cok begendim: Yarali Masa". Ne yazik ki kayip eserlerden birisiymis:

    http://galleryoflostart.com/blog/artist/frida-kahlo/the-wounded-table/

    ReplyDelete