Sunday, July 22, 2012

Lily's in Labor

Dizilerle ilgili bir sey yazmak hic aklimda yoktu. Derken facebok'ta bir arkadasimin yazdigi status hem cok güldürdü (sakin ol sampiyon) hem de bu gereksiz entry'yi tetikleri. Status aynen su (copy - paste):

"Bu Aşkı Memnu ile başlayıp kuzey güney, Adını feriha Koydum daha niceleri v.b. aptal kızların bilinçaltlarını etkileyen geri zekalı entrika dizilerinin Allah belasını versin"

Gecen sezon ben de herkes gibi bir kac dizi takip ettim. Televizyon degil internet üstünden izliyorum dizilerimi. Öyle olunca da reklamlari atlama ya da vaktim oldugunda izleme lüksüm de oluyor. Yalniz Türkiye ile eszamanli izleyemedigim icin eksisozluk, facebook vb. ortamlardaki spoiler'lan zaman zaman herseyi berbat ediyor.

Behzat C. finali icin heyecanlanirken, Mericcigimin pervasizca internette yazdiklari yüzünden savcinin ölecegini bilerek izledim son bölümü. 

Yerli dizilerden iki tanesini izledim. Ikisine de bayiliyorum. Birisi Leyla ile Mecnun, öbürü de Behzat C. Iki dizinin de her karakteri ayri eglence. 

Yabanci dizilerden de How I Met Your Mother, Spartacus, White Collar ve renkleri aklimi basimdan alan Pushing Daisies'i takip ettim. Neden devam etmiyor ki Pushing Daisies?

Uykumu bir türlü getiremedigim önceki gece dizi izleyerek uykuya dalmayi denedim ve How I Met Your Mother'in son bölümünü actim. Izleyenler bilir, Lily sancilanmaya basladiginda cemcük agizli Ted saga sola yedi düvele bir e-mail atarak Lily'nin "uterus acilisina" herkesi davet etmisti. Bununla ilgil bir iyi bir de kötü haberim var.


janetaliriza.blogspot.de
Iyi haber, böyle bir internet sitesi gercekten hazirlanmis!!! http://lilysinlabor.com/ onun adresi.
Kötü haber, CBS her zamanki numarasini burada da yapmis, bölge sinirlamasi koymus: "the video you have requested is not available for your geographic region." (Bunun mantigini anlayamiyorum, vardir elbet bir aciklamasi. Bilen varsa bana da bildirsin lütfen.)

Neyse ki birileri akil edip Youtube'a yüklemis. Merak edenler icin click.

Fonda Türkce ve eglenceli bir seyler dönsün istedigimde de Leyla ile Mecnun bölümleri aciyorum. Kaygisizlar gibi sacma sapan ve müthis bir dizi bence.
Sacma sapan ve müthis.
sacma sapan
ve 
müthis

Sevgiyle kalin,
Janet.

No comments:

Post a Comment