Wednesday, July 18, 2012

Cocuk Dogum Günü

Arkadasim Shimshim, 10 yasina giren oglunun Mart ayindan bu yana erteleyip durdugu partisini nihayet kutlamaya karar verdi. Parti deyince akla Janet isminin gelmesi on nümero. Partinin cocuk partisi olmasi ise uzmanlik alani disi.

Neyse partinin büyügü kücügü olmaz deyip hemen bir yol plani, yapilacaklar listesi, pasta icin malzeme listesi gibi detaylari organize ettik. (Ben bir basak burcuyum,detaylar bizden sorulur!)

Planlamanin ardindan bir kahve - pasta molasi verdik. (Almanlar pasta, firincilik islerinden anliyorlar mirim.) 
janetaliriza.blogspot.de
 Sonra malzeme alis-verisini tamamladik. Renkli tabaklar, bardaklar, peceteler, happy birthday pankartlari, konuk cocuklara hediye etmek üzere playmobil figürleri, ve topluca delirmelerini engellemek icin onlari oyalayacak cesitli oyunlar aldik.

janetaliriza.blogspot.de
 Carsidan aldigimiz taze cilek ve bögürtlenleri atistirarak dinlendik biraz.
janetaliriza.blogspot.de
Sonra da pasta icin alis-verise ciktik. Hazir krema ve pasta tabani ile isin kolayina kacip gida boyasi, seker figürler, renkli hamurlar ile süslemeye abanmaya karar verdik. Yalniz pastayi tamamladigimizda insanliktan cikmistik. Resmini cekmeyi unuttuk. Belki ertesi gün Shimshim cekmistir, o zaman onu da buraya ekleyecegim. 

Pasta yaptiktan sonra kendimize gelmek icin mideye indirdigimiz Türkiye'den gelme kirazlarimizin resmini buldum makinada.
janetaliriza.blogspot.de
Ve o partiye elbette gitmedim. 15 cocugun ayni anda yapacagi gürültüye bir dilim pasta icin katlanamazdim. Shimshim'e yine de yardima ihtiyaci olup olmadigini sordum. Iyi ki yok dedi :))

O degil de, benim simdi ufakliga hediye almam lazim. 10 yasindaki oglan cocuguna ne alinir ki?  Futbolu da sevdigine göre, 2012 Avrupa Kupasi  temali bir seyler aramak düsüyor korkarim bana. Parlak fikirleriniz varsa yazin muhakkak.

Sevgiyle kalin,
Janet.

No comments:

Post a Comment