Friday, August 3, 2012

Balea - Afrika

Sacma sapan alis verislere son verip bir seyi bitirip yenisini öyle almaya basladigimdan beri cok mesudum. Evde gereksiz siseler, kutular kalabaligi olmuyor. Aylarca atil durup bozulan olmuyor, aksine biri bitip yenisi geliyor.

janetaliriza.blogspot.de
Ben de teenage bünyeler icin hazirlanmis ama kokusuna kapilip aldigim sekerli, limonlu vanilyali Balea kremimin bitmesini uslu uslu bekledim.Vanilya ve benzeri sekerli kokulardan tiksinmeme ramak kala bittigi icin zamanlama cok iyi oldu.

Bu arsiz kokunun hatirasindan biraz uzaklasmak icin nötr bir krem almak niyetiyle gittim, baska bir Balea'yla döndüm. Bu defaki krem de Afrika ismiyle cikmis bir ürün.

janetaliriza.blogspot.de


Argan yaginin var icinde, kokusu da öncekinin aksine buruk mu buruk. Arganin kokusu limonla kirilmaya calisilmis. Simdik düzenli ve severek kullanmaktayim. Arganli demistim, yani su degil yag bazli. Ama hemen emiliyor. Her ne kadar buraya yaz tam gelmemis olsa da (yo hayir sikayetci degilim) yazlik bir esintisi var.

Sanirim bi sonraki krem alis verisimden kokusuz bir seyle dönerim.
.....
...
.
Belki de dönmem, güvenemiyorum kendime bu konuda.

Sevgiler,
Janet.

1 comment:

  1. Guzel kokulara ben de duskun oldugumdan body shop'un falan bol kokulu vucut losyonlarini almistim birkac kere. Iki-uc kere kullaninca anliyor insan :) Artik ne zaman keskin kokulu birseyler begensem almiyorum :)

    Bu arada argan yaginin gercekten bir faydasini goruyor musun? Kullandigin diger urunlerden farkli mi bunu ihtiva edenler?

    ReplyDelete