Thursday, October 4, 2012

Louis Widmer - Remederm Körperöl Spray - Vücut Yağı

Herkese selam!

Gün gelip de blog'umdan Vücut Yağı tanitimi yapacagim aklima gelmezdi :) 

Dogum günümde bir arkadasim bana bu vücut yagini getirdiginde, belki geri götürür bir krem ile degistiririm diye düsünmüstüm. Daha önce hic vücut yagi kullanmamakla birlikte aslinda cildim de kurudur. Daha cok su bazli kremlerden yanayim.


janetaliriza.blogspot.com


Louis Widmer, Isvicre cikisli bir markaymis. Fiyatlari icin cesitli sitelere bakabilirsiniz.

Daha önce akadaslarimdan yağ önerileri isitmis "evedeveddd" diyerek gecistirmistim.

Bu yağa bir sans verdim cünkü tipki günes yaglarinda oldugu gibi spreyli bir kapagi var.


janetaliriza.blogspot.com

Yag, cilt tarafindan hemen emiliyor, yagli bir katman asla birakmiyor. Cilde gercekten ipeksilik katiyor ve kokusu da cok zarif. Hafif ve sabunsu kokusu temizlik vurgusunu artirarak kendini cok iyi ve taze hissetiriyor kullanan kadina.

Deneyen var mi aramizda?

Sevgiler,
Janet.

2 comments:

  1. güle güle kullan canım güzel oluyor bunlar miss gibi kokusu geldi burnuma

    ReplyDelete
  2. Merhaba bende bu markanın güneş kremini almak istiyorum ama İzmir'de nerde bulabilirim bilmiyorum

    ReplyDelete